5 trăsături ale angajaţilor cu potenţial

May 17th, 2017, , Comenteaza

Se spune că un lider adevărat este cel care dezvoltă un lider, care la rândul lui va dezvolta un alt lider. Din motive care ţin de retenţia şi motivarea angajaţilor, motive de ordin financiar, şi al păstrării şi cultivării know-how-ului în cadrul companiei, varianta ideală este aceea de a dezvolta şi recruta din interior generaţiile viitoare pentru poziţii de conducere. Mai mult

Monitorizarea progresului sau ”Când v-ați luat ultima oară temperatura?”

May 9th, 2017, , Comenteaza

Colegii mei sunt sătui deja de povestea celebrului experiment, puțin macabru, cu broasca, așa că vi-l reamintesc și vouă: se spune că dacă pui o broască într-o oală cu apă rece și apoi oala pe foc, broasca va muri fiartă, pentru că încălzindu-se treptat, ea nu va simți schimbarea de temperatură a apei. Mai mult

121 idei pentru Employee Wellness

May 4th, 2017, , Comenteaza

Cu toții ne dorim să venim cu drag la job. Cu toate că munca este apreciată în cadrul organizației în care te afli, s-ar putea să simți că rutina devine un obstacol în îndeplinirea sarcinilor tale și ale angajaților. S-ar putea să te surprindă avantajele pe care un Program de Employee Wellness le poate avea. Mai mult

Tichetele CADOU PASS – oferă și tu angajaților libertatea de a-și alege cadoul

April 4th, 2017, , Comenteaza

Când vine vorba despre motivația angajaților, companiile care nu își pun problema dezvoltării unor pachete de compensații și beneficii competitive au foarte mult de pierdut. Mai mult

Ce ne motivează când muncim

June 4th, 2015, , Un comentariu

Nu mai e probabil de mult o surpriză pentru nimeni că suntem fani Dan Ariely. Despre modul în care el vorbește despre motivație am mai discutat pe PortalHR, după cum am amintit și de sistemul de luare a deciziilor în viață descris de el într-una din cele mai de impact prezentări de pe TED.com. Mai mult

8 pericole pentru motivație

February 19th, 2015, , Comenteaza

Câteodată, oricât de mult ne-am strădui să dezvoltăm o cultură organizațională sănătoasă în care angajații să se simtă apreciați și cu gândul la care să vină în fiecare zi la muncă cu entuziasm (a se citi motivație), lucrurile nu funcționează bine și nu reușim să identificăm cauzele scăderii nivelului de motivație și, implicit, de performanță. Mai mult

Cât timp pierd angajații în social media

October 21st, 2014, , 4 comentarii

Pe vremuri, unul din punctele sensibile ale discuțiilor despre productivitate la locul de muncă era legat de disputa fumători/nefumători. Teoretic, persoanele care fac pauze dese pentru fumat au nivele de productivitate mai scăzute decât cei care nu au nevoie de așa ceva. Mai mult

Holocrația – ultima modă în management

July 23rd, 2014, , Comenteaza

Compania Zappos este renumită pentru modul cel puțin neobișnuit de a-și gestiona, motiva, fideliza și răsplăti angajații. Se pare însă că nu există o limită în ceea ce privește riscurile și provocările pe care și le asumă în management. Mai mult

3 idei pentru armonie în companie

June 11th, 2014, , Comenteaza

Dacă aveți colegi sau (și mai provocator) subordonați care nu au “chimie” bună, probabil că v-ați pus de multe ori problema cum să gestionați situațiilor explozive și cum să vă asigurați că atmosfera din echipă/companie nu are de suferit de pe urma conflictelor dintre ei. Mai mult

Acces nelimitat la internet pentru toți angajații

May 14th, 2014, , Comenteaza

În era rețelelor sociale, foarte multe companii mai au încă politici stricte referitoare la accesul angajaților la internet pe parcursul orelor de program și în spațiul biroului. Căt de multe organizații ați întâlnit în care acest acces să fie nerestricționat, nelimitat, disponibil pentru toți angajații? Din experiența noastră, sunt foarte puține. Mai mult

15 idei pentru motivarea angajaților

April 30th, 2014, , Comenteaza

Pentru cei de la HR, războiul pentru talente este o realitate. Salariul nu mai este nici pe departe suficient pentru a asigura motivarea și creșterea nivelului de implicare a angajaților. Mai mult

3 pași către un loc de muncă mai flexibil

March 21st, 2014, , Comenteaza

Parcă mai mult decât oricând, primăvara e mai firesc și mai ușor să ne gândim la schimbare. Nu trebuie neapărat să fie vorba de schimbări majore (deși sunt situații în care ele e posibil să se lase de mult timp așteptate), poate că nu avem nevoie neapărat de un job nou, ci de o “curățenie de primăvară” a jobului actual, a programului, a modului în care ne organizăm timpul și ne așezăm prioritățile pe liste scrise sau doar găndite. Mai mult