13 pași către un profil LinkedIn reușit

October 30, 2014, , Comenteaza, 7,140 afisari
Phoenix ATS

Înainte de a-ți face un profil, îți recomand să te gândești bine de ce ai nevoie de el. Tu de ce ai vrea să fii pe LinkedIn? Poate vrei doar să fii conectat cu cât mai multe persoane din domeniul tău, poate cauți un job sau poate cauți oportunități de colaborare…

LinkedIn poate fi un canal de comunicare foarte util, dacă e folosit cum trebuie.

Presupunând că ai deja cont, când l-ai accesat ultima oară? Dacă cineva intră pe profilul tau, ce va găsi acolo?

Dacă tot ai investit timp în a-ți crea un profil, asigură-te că e unul complet și atractiv. S-ar putea să dureze – nu te grăbi și gândește-l în termeni de calitate, nu cantitate.

Iată care sunt câteva din recomandările de bază pentru a avea un profil de LinkedIn care să atragă atenția.

1. Fă-ți profilul vizibil – ajută-i pe oameni să te găsească și crește-ți astfel rețeaua de conexiuni.

2. Adaugă o poză de profil – una profesională, actuală, plăcută.

3. Actualizează informațiile despre job-ul tău curent – dacă ți-ai schimbat funcția, job-ul, compania, informația ar trebui să apară și pe profilul tău. Un loc deseori trecut cu vederea este acel Headline/Titulatură, aflat chiar sub nume. Acest câmp se completează automat cu funcția curentă pe care o menționezi, însă poate fi modificat pentru a atrage mai multă atenție. Folosește-l, deci, pentru a include cuvinte cheie care cresc șansele ca numele tău să apară în căutări pe LinkedIn.

4. Dacă ai un site sau un blog, nu uita să adaugi pe profilul tău și link-ul către el.

5. Scrie un sumar care să atragă atenția – dar nu la persoana a 3-a! Am văzut multe rubrici în care persoanele își începeau povestea cu “X is a talented and …” E profilul tău, comportă-te ca atare.

6. Descrie principalele responsabilități de la locul de muncă și adaugă pentru fiecare rol avut și câteva realizări.

7. Folosește secțiunea de Projects ca să descrii proiectele în care ai fost implicat și explica rolul tău.

8. Skills & endorsements – Poate fi o secțiune valoroasă. E bine să menționezi competențele principale pe care le ai, însă nu te baza foarte mult pe zecile de endorsements primite. Deși intenția celor de la LinkedIn când au adăugat opțiunea a fost una bună, oamenii au făcut exces oferindu-le tuturor pe pricipiul “îți dau endorse ca să îmi dai și tu înapoi”. Rezultatul final, avem toți o grămadă de endorsements de la oameni care nu știu prea multe despre abilitățile noastre, așa că nu valorează prea mult.

9. Cursuri și certificări – E o altă secțiune pe care o poți folosi, dar selectează ce e important, mai ales când înșiri cursurile la care ai participat.

10 . Înscrie-te în grupuri relevante și participă activ la conversații – Grupurile sunt un mijloc bun de promovare a brandului tau, a experienței tale, a părerilor pe care le ai despre diferitele subiecte de discuție. Participă la conversații – îți poți crește vizibilitatea semnificativ.

11. Oferă și obține recomandări – recomandările ar fi bine să vină din partea unor persoane care te cunosc bine, cu care ai lucrat împreună și care pot da informații relevante despre tine și experiența ta. Când recomanzi pe cineva, fă-o pentru că te-a impresionat când ați lucrat împreună, nu pentru a obține apoi o recomandare la rândul tău. Oferă detalii concrete ale colaborării voastre.

12. Conectează-te cu persoane din industria sau domeniul care te interesează – Pe cât posibil, trimite invitații personalizate.

13. Urmărește companiile care te interesează – poți să fii astfel la curent cu noile job-uri pentru care recrutează, dacă ești în căutări.

Taguri:

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci