5 modalități de a-ți crește productivitatea

January 17, 2018, , Comenteaza, 1,582 afisari
Phoenix ATS

Cine nu a avut senzația că, odată ce va ajunge la birou, va reuși să se ocupe de toate sarcinile care îi cer atenția, să facă față tuturor cerințelor și să comunice eficient cu colegii, doar pentru a descoperi, la sfârșitul zilei, cât de mult timp a pierdut pe un raport care nu era absolut necesar sau cât de puține a reușit să bifeze de pe lista de lucruri de făcut?

Am ajuns la articolul pe care vi-l recomandăm după o astfel de zi care ne-a demonstrat încă o dată că productivitatea anticipată acasă nu se potrivește cu cea realizată la birou și care ne-a clarificat faptul că nu ne putem aștepta ca mediul de lucru sau colegii să ne ajute să muncim mai eficient. Suntem, la finalul zilei, principalii responsabili pentru ce, cât și cum am reușit să facem, un motiv cât se poate de puternic că ne punem problema serios ce trebuie să schimbăm în rutina zilnică pentru a fi mai… productivi.

Iată ce ne recomandă articolul și ce ne-am propus să încercăm să facem de acum înainte:

  1. Să ne contorizăm timpul petrecut pe diferite tipuri de sarcini și, după ce tragem concluziile care se impun, să limităm timpul pe care îl petrecem derulând activități consumatoare de energie și resurse (da, e vorba despre social media în principal, dar nu numai… :-)). Încercați să folosiți RescueTime pentru a înțelege mai bine modul în care folosiți zilnic timpul.
  2. Să luăm pauze periodice (nu ne referim la pauzele neprogramate, la întreruperi, ci la asumarea conștientă a unui anumit număr de minute de pauză la anumite intervale de timp). Dacă vă gândiți că recomandarea specialiștilor este să facem cel puțin 250 pași pe oră pentru a ne menține sănătoși și a contracara efectele statului pe scaun, atunci e ușor de înțeles care e activitatea recomandată în pauze.
  3. Să ne stabilim singuri termene limită. Poate fi vorba de parcurgerea unui anumit număr de itemi dintr-o listă, de finalizarea unui anumit raport, de răspunderea la toate mailurile primite în ziua anterioară etc. Este esențial să ne stabilim un interval de timp realist în care le vom finaliza.
  4. Să folosim regula celor “2 minute“. Pe scurt, dacă evaluăm că o anumită activitate durează cel mult 2 minute, cel mai eficient este să ne ocupăm de ea imediat. În felul acesta nu va fi nevoie să revenim asupra ei mai târziu.
  5. Să evităm cu orice preț ședințele pentru că știm cu toții cât de consumatoare de timp sunt și cât de puține beneficii ne aduc în termeni de creștere a productivității.

Pentru mai multe modalități de creștere a productivității, vă recomandăm articolul 15 Ways to Increase Productivity at Work.

 

Taguri:

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Hr strategic
  • Hipo
  • HR
  • HR
  • hr
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci