Secțiune susținută de

Brandul de angajator – caracteristici esențiale pentru succes

Portal HR \ HR Pedia \ Brandul de angajator – caracteristici esențiale pentru succes

Este de la sine înțeles că nicio companie nu va afirma vreodată că își tratează prost angajații sau că nu pune niciun preț pe echilibrul dintre viața personală și personală a acestora. Discursul corporatist va fi mereu axat pe sublinierea beneficiilor pe care munca în organizația respectivă le aduce potențialilor candidați, de la programele de dezvoltare personală la cultura organizațională axată pe colaborare și managementul participativ.

Multe din aceste afirmații rămân adesea în faza de proiect, nefiind susținute de realitățile „din teren”, motiv suficient pentru a explica eșecul unor proiecte de recrutare în care s-au investit resurse de timp, energie dar, mai ales (căci acestea sunt cele mai cuantificabile), financiare.

Ca responsabil de resurse umane, o parte semnificativă a jobului tău ar trebui să fie construirea unui brand de talente puternic, prin mijloace specifice marketing-ului, PR-ului, dar nu numai. Un discurs, oricât de bine ar suna, trebuie să fie susținut de practici concrete și cea mai bună metodă de a înțelege cum reușesc companiile de succes să își asigure imaginea corectă în piață este de a afla de la specialiști care sunt trăsăturile esențiale ale brandului de angajator de succes.

Acesta este subiectul abordat de ebook-ul pe care vi-l recomandăm azi, ebook oferit de cei de la Glassdoor.

Pentru sugestii practice despre cum susține un ATS dezvoltarea unui brand de angajator puternic, citiți și articolul Cum te ajută PhoenixATS în dezvoltarea brandului de angajator.

 

Data articol: februarie 1, 2016

Newsletter-ul Portal HR

100% fără spam