Fjord Trends 2020: șapte tendințe care vor influența business-ul în 2020

December 19, 2019, , Comenteaza, 301 afisari
Phoenix ATS

Organizațiile vor trebui să sprijine din ce în ce mai mult dorințele tot mai schimbătoare ale consumatorilor și angajaților, precum și aspirația lor de a trăi o viață mai plină de sens, conform raportului Fjord Trends, lansat de Accenture Interactive. Fjord Trends, ajuns la a 13-a ediție, identifică anual șapte tendințe din business, tehnologie și design.

Raportul Fjord Trends 2020 examinează șapte tendințe foarte importante pentru companii în următorul an și oferă sfaturi practice despre modul în care organizațiile se pot pregăti pentru noua eră. Tendințele identificate pentru 2020 sunt:

 

  1. Fațete multiple ale dezvoltării: Succesul organizațiilor nu mai echivalează doar cu creșterea, iar acestea trebuie să înceapă să reevalueze scopul corporativ și să recalibreze modul în care își văd rolul în lumea din jurul lor.

 

  1. Cum ne raportăm la bani: Modul în care percepem banii și plătim pentru lucruri se schimbă rapid. Aceste schimbări creează numeroase oportunități pentru o serie de produse și jucători noi.

 

  1. Coduri de bare ambulante: Corpurile noastre fizice devin la fel de ușor de urmărit ca eu-rile noastre digitale. În ceea ce privește tehnologia de recunoaștere facială și corporală, care este compromisul între confidențialitate și comoditate?

 

  1. Oameni fluizi: Obiceiurile de consum se schimbă pe măsură ce oamenii își percep și își definesc identitatea în moduri tot mai fluide. O oportunitate considerabilă există în furnizarea de noi experiențe de consum.

 

  1. Ingineria inteligenței: Experiența umană este din ce în ce mai complexă. Următorul pas pentru AI este să treacă dincolo de automatizare, la proiectarea sistemelor care îmbină inteligența umană și artificială și să îmbunătățească interacțiunea dintre ele.

 

  1. Dubluri digitale: Vom asista la crearea unei dubluri digitale care lucrează pentru tine și știe ce vrei. Gemenii digitali evoluează dincolo de industrie și în viața noastră de zi cu zi.

 

  1. Design cu accent pe societate: Scopul dezirabilității, viabilității și fezabilității trece de la „eu” la „noi”. Va putea design-ul să se extindă dincolo de propriul ecosistem, trecând de la o abordare centrată pe utilizator la o abordare centrată pe societate?

 

Conversația despre traiectoria capitalismului de creștere nesfârșită, definită doar prin profit, se mută de la protestele din stradă la discuțiile în sala de consiliu. Astfel, este necesar să găsim noi modalități de a măsura creșterea”, a declarat Mark Curtis, co-fondator și Chief Client Officer la Fjord. „Aceste noi valori pot schimba modul în care percepem sensul afacerilor în următorul deceniu. Un lucru este clar: câștigătorii vor fi acele organizații cu modele de afaceri durabile și cu o viziune pe termen lung asupra lor și a impactului pe care îl au asupra lumii.”

 

Conform raportului, 2019 a fost un an al activismului în ceea ce privește criza climatică, al responsabilității Big Tech, al boom-ului gig economy și al angajamentului unor importanți CEO de a schimba misiunea companiilor. Schimbările de mentalitate, accelerate de adoptarea noilor tehnologii, forțează liderii să reconsidere principiile pe care se bazează organizațiile lor. Raportul observă că economia și politica, capitalismul și resursele, tehnologia și societatea se intersectează de mult timp, dar abia acum consecințele acestei interconectări au izbucnit în conștiința publică.

             

Începem să vedem clienții noștri reorientați spre o transformare intenționată. În deceniul următor, se va observa o provocare a fundamentelor, care oferă o oportunitate companiilor de a-și transforma ofertele în ceva mai important, mai semnificativ și mai avansat. Trecerea de la un concept de „eu” la un concept bazat pe „noi” va determina nevoia ca design-ul să treacă de la o abordare centrată pe utilizator la una centrată pe viață,” a adăugat Brian Whipple, CEO, Accenture Interactive.

Raportul Fjord Trends 2020 se bazează pe gândirea colectivă a celor peste 1.200 de designeri și dezvoltatori ai diviziei Fjord din 33 de studiouri din întreaga lume. Raportul anual se bazează pe observații de primă mână și cercetare bazată pe dovezi. În acest an, contribuțiile noului studio Fjord din Tokyo și a recentei achiziții, INSITUM, au adăugat încă 250 de puncte de vedere din Japonia și din America Latină, ceea ce face din acesta cel mai divers raport Fjord Trends. Pentru a citi raportul, accesați: Accenture.com/Fjordtrends2020 sau trends.fjordnet.com.

Taguri:

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci