HR SmART Conference: 30 octombrie 2019, București

October 9, 2019, , Comenteaza, 105 afisari
Phoenix ATS

Pe 30 octombrie a.c., la Crowne Plaza Bucureşti, va avea loc HR SmART Conference, a 15-a ediţie a Conferinţei Naţionale HR Club, dedicată directorilor de companii, managerilor şi practicienilor în Resurse Umane, dar şi antreprenorilor. Evenimentul porneşte de la întrebările: ,,Cum pot companiile să obțină un avantaj competitiv în aceste vremuri complexe şi complicate?” şi ,,Cum poate deveni funcţiunea de HR şi mai relevantă în cadrul organizaţiilor?”

Răspunsul pe care îl propunem este: îmbinând isteţimea şi arta, folosindu-ne de concepte inovatoare precum Smart Simplicity® şi crearea scenariilor de viitor, fără să pierdem din vedere nici starea de fapt a funcţiunii de HR în România!

În acest sens, am pregătit o agendă variată şi dinamică:

În prima parte a zilei, vom dezbate câteva subiecte arzătoare pentru HR-ul românesc:

La 15 ani de la înfiinţarea oficială HR Club şi la 30 de ani de la Revoluţie, ne-am propus să tragem linie şi să evaluăm starea funcţiunii de HR în România, din perspectiva gradului de maturitate, a agilităţii şi a poziţionării în organizaţie. Gabriel MăţăuanHR Director – IMSAT/Groupe SNEF, va prezenta rezultatele unui amplu studiu asupra funcţiunii de resurse umane în organizaţiile care activează în Romania, completat de membrii HR Club şi alţi profesionişti de HR.

De asemenea, vom discuta cu Wilson Wong, Head of Insights and Futures – Chartered Institute of Personnel & Development (CIPD), despre traseele de carieră ale profesioniştilor de HR din România.

Yves Morieux, Senior Partner & Managing Director – Boston Consulting Group şi consultant de talie internaţională în domeniul transformării corporaţiilor, ne propune abordarea Smart Simplicity® – 6 reguli simple şi isteţe care pot ajuta companiile să gestioneze complexitatea nu prin prescrierea unor comportamente specifice, ci prin crearea unui context în care apar comportamente optime.

După-amiază, ne vom împărţi în 3 sesiuni paralele:

Pentru a reuşi să facă faţă cu brio schimbărilor, liderii de business caută noi modalităţi de organizare, implementare şi conducere, odată cu noi soluţii de recrutare, dezvoltare şi menţinere a angajamentului oamenilor. Sesiunea va ajuta la trecerea în revistă, într-o manieră practică, a stadiului actual al ştiinţelor sociale şi comportamentale şi a modului în care practicile din domeniul resurselor umane pot beneficia de aceste rezultate.

Este locul în care vei regăsi exemple de procese de HR flexibile, inovatoare, din companii active în România. O ocazie extraordinară de a face schimb de bune practici cu profesionişti din alte organizaţii. Cele 6 procese prezentate, alese pe baza rezultatelor studiului Starea funcţiunii de HR în România, vor fi: Recrutare, Învăţare şi Dezvoltare, Managementul Talentelor, Digital HR, Managementul Performanţei şi Brandul de Angajator.

Workshopul este o introducere în ştiinţa scenariilor de viitor, în special atunci când există multe necunoscute şi este necesară o viziune pe termen mai lung. Sesiunea oferă oportunitatea de a învăţa despre două tehnici de elaborare de scenarii de viitor şi despre aplicarea scenariilor de viitor în planificarea strategică a forţei de muncă.

Pe tot parcursul zilei, participanţii vor putea vizita standurile HRSmART EXPO, locul unde se găsesc cele mai noi produse şi servicii destinate profesioniştilor de HR. Anul acesta, în premieră, o parte dintre expozanţi vor susţine prezentări în format 20 de slide-uri x 20 de secunde pe HR SmART EXPO STAGE.

Mai multe informaţii despre HR SmART Conference se pot obţine accesând pagina dedicată sau contactând managerul de comunicare HR Club: Iulia Nani, e-mail: iulia.nani@hr-club.ro.

Taguri:

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci