Oratorie sau sinceritate?

November 15, 2010, , 3 comentarii, 7,041 afisari
Phoenix ATS

Studiul Defend Your Research: People Often Trust Eloquence More Than Honesty, prezentat pe Harvard Business Review ne-a dat de gandit.

Daca e adevarat ca avem tendinta sa avem mai multa incredere in cei care vorbesc frumos decat in cei care vorbesc sincer dar stangace sau monoton, cum afecteaza asta impresia pe care o face un candidat abil in ale oratoriei evaluatorului?

Cat de mult mai reuseste evaluatorul sa isi controleze reactiile subiective daca mecanismul care declanseaza increderiea este atat de subtil?

Recrutezi?

Career Advisor

E-recruitment

Studiul a fost desfasurat pe vorbitori implicati in dezbateri politice, unde miza increderii este cu atat mai critica, dar implicatiile nu sunt de ignorat nici pentru orice alta interactiune care presupune comunicarea cu oamenii… deci si pentru HR.

Afla mai multe despre acest studiu urmarind acest filmulet.


Taguri:
Comentarii (3)
  1. […] This post was mentioned on Twitter by AlexGavriliu, Sebastian Comsa and Madalina Uceanu, Portal HR. Portal HR said: Vorba dulce multe aduce http://portalhr.ro/?p=784 […]

  2. Calivita says:

    se pare ca ne place sa fim mintiti frumos de aceea ne aflam in situatia in care ne aflam
    studiul nu face decat sa confirme ceea ce stiam cu toti

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • hr
  • hr
  • HR
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci