Rezumatul din profilul tău de pe LinkedIn

November 4, 2011, , 2 comentarii, 11,607 afisari
Phoenix ATS

S-ar putea că deși folosești LinkedIn-ul să îl mai consideri încă doar o altă modalitate de a comunica informațiile din experiența ta, un fel de CV online care în plus te ajută și să ai o imagine de profesionist conectat. În realitate, lucrurile nu stau chiar așa. Profilul de LinkedIn e mult mai mult decât un CV (sau ar trebui să fie) și simplul fapt că ți-ai făcut un cont și ai introdus niște informații nu îți asigură beneficiile despre care vorbesc specialiștii în domeniu.

În urmă cu ceva vreme vorbeam despre modalități inspirate de a completa secțiunea de headline (titulatura poziționată imediat sub numele tău). Azi îți propunem să acordăm mai multă atenție zonei de “rezumat” (summary). Împreună cu titulatura, acesta este probabil zona care îți asigură cel mai mare impact atunci când vine vorba de imaginea și reputația ta de profesionist și asta pentru ca deși e ideal ca un potențial angajator să parcurgă tot profilul, este mult mai probabil că va face acest lucru dacă rezumatul îi va atrage atenția.

Iată și câteva sugestii despre formularea acestui rezumat:

1. Uită de citate plicticoase sau de cuvinte comune care deja și-au pierdut valoarea prin supra-utilizare. Caută să exprimi ceea ce te diferențiază, ceea ce te face să fii ceea ce ești (prin ceea ce ai făcut, dar nu numai). Gândește-te la o abilitate/un talent/o experiență deosebita sau măcar interesantă pentru genul de job pe care îl vizezi și caută o exprimare cât mai profesionistă.

2. Specialiști în branding spun că aceasta e zona în care mesajul trebuie să fie cât mai interesant posibil. Poți încerca sa fii amuzant(ă), dar doar dacă umorul e de bună calitate și justificat. Cum spuneam: evită locurile comune!

3. Încearcă să folosești cuvinte care atrag atenția (evident, în sens pozitiv). De exemplu: inspirație, vitalitate, inovație, acuratețe etc.

4. Descoperă care sunt cuvintele cheie cel mai des asociate cu joburile care te interesează, cu alte cuvinte, încearcă să faci un fel de SEO pentru profilul tău.

5. Scrie despre tine la persoana întâi.

Află mai multe despre cum se scrie un rezumat de impact citind tot articolul 5 Tips How to Write a Compelling Summary for Your LinkedIn Profile.

Taguri:
Comentarii (2)
  1. Mihaela, Gabriela says:

    Buna ziua,
    Sunt interesata de cateva exemple in limba romana sau engleza este limba de baza?

    Nu este ironie dar in curand nu o sa mai vorbim corect gramatical limba tarii in care ne-am nascut si unii dintre noi traiesc.
    O zi placuta, va doresc

    Va multumesc frumos!

    • Portal HR says:

      Multumim pentru comentariu. In general, cand este vorba de LinkedIn, limba de baza este, intr-adevăr, engleza.

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci