Workshop Jim Bagnola – Rezistenţa la învăţare

March 12, 2015, , Comenteaza, 1,955 afisari
Phoenix ATS

Jim Bagnola, va participa la evenimentul “ Fifty Shades of Resilience- Rezistenţa la învăţare”.  Trainerul NATO, NASA şi US SECRET SERVICE va dialoga cu managerii români despre responsabilităţile tuturor celor implicaţi în procesul de training.

Jim Bagnola și trainerii HPDI (Petru Păcuraru, Andrei Văcaru și Alexandru Bușilă) le vor vorbi celor prezenți despre tendințele în trainingul american, diminuarea rezistenței la învățare, de ce unii angajați nu devin mai eficienți după un program de dezvoltare, despre noi metode de creștere a impactului unui training sau team building asupra participanților. Alte teme vor fi axate pe rolul managerilor, al oamenilor de HR și al trainerilor în eficientizarea procesului de învăţare. Vor fi abordate si metodele de responsabilizare a angajaților dar şi activităţile de team building, văzute ca metodă de obținere a obiectivelor.

Cu privire la subiectul abordat în workshop-ul său, Jim Bagnola a acordat în exclusivitate un interviu pentru PortalHR.

PortalHR: Cine ar trebui să decidă într-o companie dacă un angajat are nevoie de un training?

Jim Bagnola: Aceasta decizie ar trebui luată în grup, întodeauna trebuie inclusă persoana care urmează să participe la training. Dacă aceasta nu este de față, ci doar urmează să fie informată, trebuie să fiți conștienti că nu va exista un proces de învățare.

PortalHR: Cine este/sunt responsabil(i) pentru pentru rezultatele slabe ale unui angajat, în ciuda participării în cadrul unei sau unor sesiuni de training?

Jim Bagnola: Atât trainerul cât și angajatul. Trainerul ar trebui să facă o evaluare angajatului și apoi să-i stabilească un set de obiective pe baza a ceea ce urmează să învețe. După, urmează etapa de coaching, în care trainerul se asigură că angajatul implementează cu succes ceea ce a învățat. Dacă una dintre aceste etape este omisă, atunci procesul de învățare este perimat.

PortalHR: Ce condiții ar trebui îndeplinite pentru a ne asigura că angajații vor implementa ceea ce au învățat într-un training?

Jim Bagnola: Un studiu desfașurat de Societatea Americană de Training și Dezvoltare (American Society for Training and Development), arată că există o îmbunătațire de 72% în procesul de învățare atunci când training-ul este urmat de o etapă de coaching. No feedback no change.

PortalHR: De ce credeți că angajaților le este atât de greu sau chiar imposibil să implementeze ceea ce au învățat în timpul unei sesiuni de training?

Jim Bagnola: Poate cele mai importante lucruri pe care le poate face un angajat în timpul și după o sesiune de training este să-și ia notițe iar după să revină peste materialul de training. Dacă suportul de training stă confortabil în biroul său, nu există nicio șansă să rețină și să implementeze ceea ce a învățat. Este foarte important de asemenea, ca angajatul să împărtășească cu superiorul său și cu echipa sa ceea ce a învățat și conturat un plan de implementare.

Aici este o problemă pe care am sesizat-o la foarte mulți angajați, din foarte multe firme românești. În momentul în care se întorc la job, întâmpină multă rezistență la schimbare, în mod paradoxal, din partea superiorilor, adică cei care solicită trainingul. Chiar dacă participanții pleacă de la training-uri cu noi perspective asupra modului în care trebuie să își desfășoare activitatea, însă se întorc în același mediu rezistent la schimbare. Pentru ca schimbarea să devină funcțională și să producă rezultate, cei implicați trebuie să învețe să anticipeze în loc să reacționeze, să provoace în loc să se apere, să îmbrățișeze în loc să se opună, folosindu-se de competențe cheie în managementul schimbării – flexibilitate, adaptabilitate și anduranță

PortalHR: Ne puteți da câteva exemple de modalități prin care angajații companiilor americane obțin rezultate mai bune în urma training-urilor?

Jim Bagnola: În momentul în care un angajat dintr-o companie americană este trimis la un training, acesta este aproape obligat să împărtășească ceea ce a învățat cu managerul său și echipa din care face parte. De asemenea, angajatul va comunica echipei ce urmeaza să se schimbe în urma a ceea ce a învatat. Așadar, angajatul, în urma unui training, nu rămâne un simplu spectator, ci încearcă să implementeze ceea ce a învătat.

Workshop-ul susținut de Bagnola face parte din evenimentul de tip Open Day, “Fifty Shades of Resilience – Rezistența la învățare”. Acesta va avea loc în data de 25 martie, la Hotel Ambasador din Bucureşti.
La acest eveniment, sunt aşteptate să participe peste 100 de persoane din middle și top management(-ul unora dintre cele mai mari companii din Romania).

Pentru detalii şi înscrieri, puteţi accesa adresa: www.hpdi.ro

Taguri:

Adauga comentariu

Cele mai noi
Extra
  • Special

    Consultant Career Advisor

    Mai multe Trimite o intrebare

    Evenimente

    Toate evenimentele

    Calculator

    Vezi care sunt costurile angajatului si cele ale angajatorului.
    Calculator de salarii
    Oferit de bancibancomate.ro - curs valutar banci